Friday 19 October 2012

:: TESTIMONI FEMININE WASH (FW) & MASKER VAGINA (MV)




TESTIMONI BARU & TGH HOT!!

"Salam ka ju.. ni nak share ngan ka ju.. ehe3.. 4hb tu saya dah terima dah barang kak ju.. ehe3.. dapat jer terus guna masker V tu, dan feminine wash tu.. ehe3.. mula2 pedih lah jugak, lepas tu ok dah rasa segar kat miss V kita ni.. berapa hari guna masih belum ade kesan lagi, tapi saya tunggu lagi beberapa hari.. berapa hari tu plak heran plak sebab tiba2 banyak plak keluar keputihan tu.. biar betul dalam hati saya.. tapi saya tak berhenti guna sebab yela kan FW tu kalau guna miss V kita segar jer.. so saya pun guna jer lah.. panty liner tu sampai 3x tukar.. rimas juga di buat nye... tapi semalam saya buat keja banyak sangat sampai tak perasan plak 1 hari tak der ke toilet nak buang air kecik.. lepas jer pulang keja terus ke toilet.. dalam fikiran saya mesti banyak ni keluar.. sekali buka seluar ek... saya terkejut plak.. keputihan tak da lagi.. padahal dah sehari tak ganti panti liner tu.. ehe3.. kadang time nak tido pun keputihan keluar.. terpaksa guna juga panti liner tu waktu malam.. lepas jer bangun pagi tengok seluar tak der pun keluar.. bersih jer seluar saya tu.. ehe3.. rasa happy lah sudah sebab benda yang buat kita rimas ni dah tak da lagi.. baru seminggu guna.. miss v pun kemerah merahan ehe3.. ni belum lagi makan ubat ehe3.. apapun thanks ya kak ju sebab bantu saya.. saya akan kekalkan penggunaan produk JSD ni..

0 comments:

Post a Comment

 

Jamu Susuk Dara Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino