Friday 19 October 2012

:: TESTIMONI JAMU EMAS & MASKER VAGINA



(Testimoni dari Agen JSD)
Assalamualaikum... sebak dada, nak nangis pun ada, nak jerit gembira pun ada.. tapi control jap sebab tengah drive, kang ada plak kata aku meroyan.

Produk: Jamu Emas dan Masker Vagina 

"Salam Kak, tqvm sebab bagi saya cuba masker dan jamu emas ni, sorry tak bagitau akak awal2 yang masker tu saya nak bagi gunakan pada Mak saya. Mak saya terlantar sebab kencing manis, so apa2 luka pun akan lambat baik kak, nasib Mak saya kak, kena pakai pampers sepanjang hari, sampai punggung berkudis. 2 minggu lepas saya amek kat akak masker dan jamu emas, saya terus applykan kat punggung dia, tak dapat saya nak merasa dulu. 

Kira try n error kak... nah ini lah hasilnye kak, hari tu lubang luka besar dan nampak segala isi nye.. maaf Kak kalau boleh jangan tunjuk gambar yang sebelum tu yek.. rasa bersalah lak dengan Mak saya. saya rasa nak peluk cium Akak bila pagi ni saya nak cucikan montot dia nampak dah elok.... sebab dah 4 hari Makcik saya yang bersihkan. saya kan keje... so ni hari offday saya.. menitik air mata saya kak... saya syukur sangat yang masker semurah tu boleh hilangkan pedih Mak saya tiap kali kene air kencing kat pampers.. Tak mampu saya tiap2 bulan beli cream kat farmasi rm 65 sebotol yang cipuut.. Kak petang ni saya nak 6 Masker dan jamu Emas 3 botol... saya rasa effect jamu emas ni sekali kot Kak, tu pasal luka cepat sembuh.....

Pada anda semua jangan la menilai packaging kami yang tak seberapa ni..
Ini kerana kami tidak menitikberatkan rupa, yang penting kesannya.. tepuk dada tanya selera..

0 comments:

Post a Comment

 

Jamu Susuk Dara Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino